Iveco CURSOR, STRALIS

Turbosprężarka HOLSET HE531V, HE551V, HY55V, stanowi szczególny przypadek zastosowania systemu zmiennej geometrii VGT na silniku popularnego samochodu ciężarowego. Dysponujemy kompletną technologią kompleksowej naprawy tych turbosprężarek. Statystycznie ujmując, turbosprężarka HY55V pracuje bezawaryjnie przez pierwsze 450 000 – 500 000 km. Wówczas to najczęściej pojawiają się pierwsze objawy zużycia w postaci nieregularnej utraty mocy, czy zwiększonego zużycia paliwa. Podejrzenia w stosunku do turbosprężarki zwykle znajdują potwierdzenie po wykonaniu testu turbiny na stanowisku diagnostycznym IVECO, w postaci niewłaściwych parametrów pracy przedstawionych na wykresach. Turbosprężarka zostaje zakwalifikowana do wymiany lub naprawy. Brak reakcji powoduje gwałtownie postępujące zużycie mechanizmu zmiennej geometrii, skutkujące zniszczeniem turbosprężarki. Zatem prawidłowe rozpoznanie problemu i szybka reakcja umożliwiają wykonanie skutecznej naprawy.
 
  

Kontakt


CARTUR s.c. 85-152 Bydgoszcz
ul. Daleka 10
(naprzeciw Oddziału Celnego II)

E-mail: turbo@cartur.pl

Tel/Fax: 52-345-15-87
Tel: 52-372-75-84